Konkurs plastyczny na plakat

Posprzątaj po swoim pupilu”



Regulamin konkursu:

  1. Organizatorem konkursu plastycznego jest Młodzieżowy Dom Kultury i Urząd Miasta Mysłowice.

  2. Uczestnikami konkursu mogą być uczniowie szkół podstawowych i gimnazjów (trzy kategorie wiekowe).

  3. Prace konkursowe moją mieć formę plakatu promującego i zachęcającego mieszkańców do sprzątania po swoich psach.

  4. Każdą pracę należy zaopatrzyć w metryczkę na odwrocie kartki, która powinna zawierać: imię i nazwisko dziecka, wiek, klasa, adres placówki, szkoły, imię i nazwisko opiekuna.

  5. Każdy uczestnik może zgłosić do konkursu tylko jedną, samodzielnie wykonaną pracę.

  6. Prace konkursowe należy dostarczyć do 24 lutego 2017 roku do Młodzieżowego Domu Kultury w Mysłowicach ul. Mikołowska 3.

  7. Organizator powoła komisję konkursową, która wyłoni laureatów konkursu spośród trzech

    kategorii wiekowych.

KRYTERIA OCENY:

  • Zgodność wykonanej pracy z tematem

  • Estetyka pracy

  • Technika pracy

  • Oryginalność, pomysłowość

  • Samodzielność

  1. Zgłoszenie szkoły do konkursu jest jednocześnie wyrażeniem zgody dyrektora, nauczycieli i rodziców uczniów biorących udział w konkursie na przetwarzanie danych osobowych oraz wizerunku uczestników do celów związanych z organizacją konkursu.

  2. Nadesłane prace stają się własnością organizatorów.

  3. Oceniane będą tylko prace zawierające metryczkę na odwrocie kartki.

  4. Oficjalne wyniki konkursu zostaną przesłane do placówek w formie komunikatu oraz zostaną ogłoszone na stronie www.mdk.edu.pl.

  5. O terminie i miejscu wręczenia nagród Organizator powiadomi na stronie www MDK.

  6. Wszystkie  prace  zostaną  wyeksponowane  w  Młodzieżowym Domu Kultury w Mysłowicach oraz będą dostępne dla wszystkich zainteresowanych.

  7. Autorzy 6 najlepszych prac zostaną nagrodzeni.

  8. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w marcu 2017 roku.

  9. Złożone w ramach konkursu prace nie podlegają zwrotowi.

  10. W razie pytań prosimy o kontakt pod nr tel. 32 2222 545.